Πολιτική Επιστροφών

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

9. Επιστροφή Προϊόντων

Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή προϊόντων είναι να έχετε στην κατοχή σας το σχετικό παραστατικό αγοράς που αποδεικνύει την συναλλαγή (π.χ, Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο Πώλησης/Δελτίο Αποστολής κ.ο.κ).

Α. Ελαττωματικά προϊόντα

Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος οποιουδήποτε προϊόντος, με την προϋπόθεση πως οι συνθήκες διατήρησης αυτού, κατά την περίοδο της κατοχής του από τον πελάτη, ήταν οι ιδανικές για το εκάστοτε προϊόν, ο πελάτης μπορεί να ειδοποιήσει την εταιρεία είτε τηλεφωνικώς είτε με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αναφέροντας το ελάττωμα του προϊόντος.

Η τυχόν επιστροφή του εμπορεύματος θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του και θα πρέπει να γίνει μέσω της εταιρείας courier που συνεργάζεται το ηλεκτρονικό κατάστημα με χρέωση πελάτη, βάσει της υπάρχουσας τιμολογιακής πολιτικής, εκτός της πρώτης επιστροφής που γίνεται με χρέωση του παραλήπτη-καταστήματος. Αν όντως το προϊόν εξακριβωθεί ότι είναι ελαττωματικό, ο πελάτης μπορεί να ζητήσει είτε την επιστροφή χρημάτων, με τον τρόπο με τον οποίο είχε πληρώσει την παραγγελία – πιστωτική, αντικαταβολή κοκ – (πλέον των εξόδων courier) ή την αντικατάσταση του προϊόντος (πλέον και πάλι των εξόδων courier).

Β. Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση. Απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί πως οι συνθήκες διατήρησης του/των προϊόντων, κατά την περίοδο της κατοχής τους από τον πελάτη, ήταν οι ιδανικές για το εκάστοτε προϊόν και η συσκευασία δεν έχει παραβιαστεί και βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση,  γεγονός που θα ελέγχεται κατά την επιστροφή τους στο κατάστημα.
Σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής. Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την επομένη της ημέρας που εσείς αποκτήσατε ή ένας τρίτος διάφορος του μεταφορέα και υποδειχθείς από εσάς απέκτησε τη φυσική κατοχή των αγαθών.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει α) στην προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα. (Όλα τα προϊόντα βρεφικού γάλακτος δεν επιστρέφονται), β) στην προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, γ) στην προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων και δ) στην προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.

Δεν γίνονται δεκτές αλλαγές ή επιστροφές σε προϊόντα που έχουν πουληθεί σε ενέργειες Προσφορών και Εκπτώσεων

Στην περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί επιστροφή χρημάτων, η εταιρία οφείλει να επιστρέψει τα χρήματα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Θα εκτελέσουμε την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν εσείς έχετε συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό· σε κάθε περίπτωση, δεν θα σας χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων, παρά μόνο εφόσον εσείς προτείνετε διαφορετικό μέσο επιστροφής των χρημάτων σας (από αυτό που χρησιμοποιήσατε στην αρχική συναλλαγή) οπότε και θα επιβαρύνεστε με τυχόν έξοδα χρησιμοποίησης από το provatapharmacy.gr του διαφορετικού αυτού μέσου, τα οποία (έξοδα) θα αφαιρούνται από το προς επιστροφή ποσό.. «Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα αγαθά». Εσείς οφείλετε να στείλετε πίσω τα αγαθά ή να τα παραδώσετε σε εμάς, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που μας δηλώσατε ότι υπαναχωρείτε από την παρούσα σύμβαση. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλετε πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερών. Εσείς θα επιβαρυνθείτε με την άμεση δαπάνη επιστροφής των αγαθών. Εσείς φέρετε ευθύνη μόνο για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσετε τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών (Ο χειρισμός και η εξέταση των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται με τον τρόπο με τον οποίο θα σας επιτρεπόταν η διενέργεια αυτών σε κάποιο φυσικό κατάστημα).
Ειδικότερα για την επιστροφή των χρημάτων σας:
Ειδικά για τις περιπτώσεις της πληρωμής από εσάς με αντικαταβολή στην κατοικία σας, ή σε οποιαδήποτε περίπτωση δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων με το μέσο που χρησιμοποιήσατε στην αρχική συναλλαγή, η επιστροφή των χρημάτων σας, σε περίπτωση υπαναχώρησης, θα γίνεται, κατόπιν συνεννόησης, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό σας χωρίς δική σας επιβάρυνση.

Διαδικασία & Τρόποι Επιστροφής προϊόντων

1. Στο φυσικό μας κατάστημα:

Μετά από συνεννόηση με το ηλεκτρονικό κατάστημα, όπου θα γνωστοποιείτε το λόγο που επιθυμείτε την αλλαγή ή την αντικατάσταση του προϊόντος, μπορείτε να επισκεφθείτε το Φαρμακείο μας όπου το προσωπικό μας θα ελέγξει την κατάσταση του προϊόντος και θα σας εξυπηρετήσει.

2. Αποστολή προϊόντος:

Μπορείτε να μας αποστείλετε το προϊόν στην έδρα της εταιρείας μας ακολουθώντας την εξής διαδικασία:
Αρχικά συσκευάζετε τα προϊόντα στο κουτί στο οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας. Μέσα στη συσκευασία τοποθετείτε το παραστατικό αγοράς και τέλος αποστέλλετε το δέμα. Για επιστροφή προϊόντος λόγω υπαναχώρησης καλείτε τη Speedex στο υποκατάστημα της περιοχής σας ή οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών επιλέξετε και μας στέλνετε το δέμα στην παρακάτω διεύθυνση με χρέωση αποστολέα.
Αποστολή προς: ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ ΜΑΡΙΑΣ ΠΡΟΒΑΤΑ ΙΚΕ, Περικλέους 6, Μαρούσι, ΤΚ 15122. (ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε περίπτωση αποστολής με ΕΛΤΑ Ελληνικών Ταχυδρομίων το δέμα δεν θα παραληφθεί)

Για περαιτέρω απορίες και καθοδήγηση σχετικά με την αποστολή του προϊόντος μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στο τηλ. 210-8025029.

Ακυρώσεις παραγγελιών
1. Εφόσον καταχωρίσετε την παραγγελία σας στον ιστοχώρο μας ή πραγματοποιήσετε τηλεφωνικά την παραγγελία σας ή αποστείλετε FAX με την παραγγελία σας, σε ώρες εκτός του ωραρίου 09:00 – 17:00 τις ημέρες (Δευτέρα – Παρασκευή), είναι δυνατή η ακύρωσή της α) με μεταγενέστερο της παραγγελίας e-mail στο eshop-orders@provatapharmacy.gr, εφόσον αυτό αποσταλεί και ληφθεί από το provatapharmacy.gr πριν τις 9:00 π.μ. της ημέρας λήψης του e-mail παραγγελίας β) με ενημέρωση του provatapharmacy.gr στο τηλ. 210-8025029, εφόσον τα προϊόντα ΔΕΝ έχουν παραδοθεί προς αποστολή.
2. Σε κάθε άλλη περίπτωση μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο τηλ. 210-8025029, με e-mail στο provatapharmacy.gr  εφόσον τα προϊόντα ΔΕΝ έχουν παραδοθεί προς αποστολή. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, να γνωρίζετε τον αριθμό της παραγγελίας σας.

Παρατηρήσεις
Το provatapharmacy.gr διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να τροποποιήσει νομίμως την πολιτική επιστροφών του, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στον ιστοχώρο του.
Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον καταναλωτή, το provatapharmacy.gr διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης ή αντικατάστασης των προϊόντων μας, ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις .Εφόσον δεν τηρηθεί η νόμιμη ως άνω διαδικασία ή δεν πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις για να γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, τότε αυτό θα επιστρέφεται στον καταναλωτή, ο οποίος θα επιβαρύνεται με τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής.

Οι φωτογραφίες των προϊόντων είναι ενδεικτικές και δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να λειτουργήσουν δεσμευτικά για το provatapharmacy.gr